مصاحبه آرشیو خبر ها
همیـشه هوادار یـوونتوس خواهم ماند

همیـشه هوادار یـوونتوس خواهم ماند

کلودیو مارکیزیو ، هافبک یوونتوس که پس از پشت سر گذاشتن ِ مصدومیت و دورانی سخت توانست در ترکیب یووه قرار بگیرد و برای یووه گلزنی کند تا بار دیگر شایستگی های خود را ثابت کند .

مارکیزیو امروز در مصاحبه با اسکای گقت :

" پس از دو فصل که اسکودتو و سوپرکاپ را کسب کردید برنده شدن هرگز آسان نیست . اما در عوض در تیم ما ، کسانی که ماندند و بازیکنانی که وارد تیم شده اند همگی حداکثر تلاش خود را با در اختیار قرار دادن خود به مربی انجام می دهند "

" نتایج کاملا واضح است و آمار و ارقام مطمئنا مهم هستند ، اما چه کسی در پشت این نتایج فوق العاده در لیگ وجود دارد . کسی که در بسیار زحمت می کشد "

" این گلی که من زدم گلی 100 امتیازی نبود ، اما اسکودتو بر اساس این بدست می آید که چگونه امتیازات را کسب کنید و وظیفه تان را انجام دهید . ما و رُم 2 تیم متفاوت هستیم و من فکر می کنم که ما می توانیم اسکودتو سوم را کسب کنیم .ما واقعا درباره یکی از بهترین یوونتوس های تاریخ صحبت می کنیم "

" مانند سال گذشته ما در صدر جدول قرار داشتیم و این طبیعی است که زمانی که شما در صدر قرار دارید همه تیم ها به شما فکر کنند . با این حال که ما عملکرد سیار خوبی داشته ایم و فراتر از تصور ظاهر شدیم اما هنوز بازی های زیادی مانده "

" هنوز بازی ها در نیم فصل ِ دوم باقی مانده و ما تنها به خودمان و بازی های پیش روی خودمان فکر می کنیم . به مانند سال اول قهرمانی که ما تا پایان ِ فصب به فکر میلان بودیم و آن ها را دنبال می کردیم "

" همانطور که در سال قبل اتفاق افتاده در ادمه باید باشم و با میل به بردن اسکودتو و تعهد و اراده مطمئنا می توانیم به آن دست پیدا کنیم "

" گلی که زدم حتما باعث این شد که من خودم را بهتر در زمین پیدا کنم و برای من خوب بود . اما من همیشه می گویم که چه زمانی که بازی کنم ، چه بر روی نیمکت باشم و چه در تمرین و هر جای دیگر همیشه برای هم تیمی هایم آرزوی موفقیت دارم "

" گل مهمی بود . زیرا اینجا کسی نیست که بگوید مارکیزیو بر روی نیمکت یا در جای دیگر ناراحت و ناراضی است . خوشحالم که گلزنی کردم زیرا آن یک بازی مهم بود و ما بخصوص در نیمه اول بسیار اذییت شدیم و قطعا لذت بخش بود "

" فکر می کنم که نیمکت نشینی هرگز آسان نیست ، زیرا همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند و حق و سهم خود را از بازی بگیرند . اما این در مورد من کم بوده و من مدت زمان ِ کمی رو بر روی نیمکت گذراندم "

" اما مانند همه این 2 سال و نیم گذشته کونته واقعا با کسانی که کم تر بازی کرده اند همراه بوده و این حقیقت است که فاصله کمی بین بازیکنان نیمکت نشین و اصلی وجود دارد . من در سال اول این را به خوبی دیدم که کسانی که کم تر بازی کرده بودند همیشه به تیم کمک کردند و امتیازهای مهمی را هم برای تیم آوردند "

" تا زمانی که من این پیراهن را بپوشم و حتی اگر اتفاقی بجز این هم بیوفتد ، من یکی طرفدار یوونتوس بوده ام و خواهم بود . و این طبیعی است زیرا که این کار ما است و شما تنها یک هوادار نیستید "

" بنابراین این احساسات وجود دارند و شما گاهی باید این ها را کمی کنار بگذارید و نگذارید که کار و شغلی که شما هر روز با آن در ارتباط هستید را تباه کند و از بین ببرد "

" امیدوارم که قبل از جام جهانی همه جام ها را با یوونتوس برنده شودم ، این مهم ترین چیز است . سپس جام جهانی خواهد بود و ما می دانیم که این مهم ترین چیز است زیرا جام جهانی 2014 در برزیل است . با این حال همانطور که همیشه گفتم ترجیح می دهم که فعلا به یوونتوس فکر کنم زیرا اینجا جام هایی برای کسب کردن وجود دارد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: